2004

 

Interlagos:

- Raikkonen: Az első kanyartól kezdve gondosan kellett fékeznem, és talán ott vesztettem el a dolgot.
- Montoya: Nagyon várom, hogy Kimivel működhetek együtt jövő évben, és azt hiszem, a helyzetem a jövő évben leszünk meglehetősen erős lehet.

 

 

Suzuka:

- Michael Schumacher: Világos volt, hogy erős lesz a versenyzési alapunk, de jó versenyalapot találtak az ellenfelek is.

 

 

Sanghaj:

- Barrichello: A zárófázisban egy kicsit meg kellett nyugodnom a boxkiállások közelében, aztán sikerült behoznom a hézagot... Egy kicsit keményebb lett az időm a verseny vége felé... Michael idén magas szinten indult, és valamilyen okból nem voltam képes utolérni őt.
- Button: Ez lelkileg elég nehéz, mert nagy a súly a fedélzeten... Rubens nagyon jó köröket művelt, ezért nehéz volt erőltetni... Remélem, hogy kitörünk a vonalból, és megcsípjük a fiúkat.

 

 

Spa:

- Michael Schumacher: Szívesebben végeztem volna győzelemmel a bajnokságért, de ma nem voltunk elég erősek, és akkor így alakul.

 

 

Silverstone:

- Raikkonen: Az utolsó gumikészlet egy kicsit nehzebb volt hátul mint a többi készletek.
- Barrichello: Világos volt, hogy Michael a két kiállásával nagyszerűen működik... Amikor láttam biztonsági autót, akkor minden életre kelt, de sajnos ismét csak túl sok problémával küzdtem az első két bemelegedő körben.

 

 

Indianapolis:

- Barrichello: Nehéz kanyarom volt a lejtős pályán, és nagyon alacsony volt a kocsiban a nyomás, tehát nem is volt esélyem arra, hogy bezárjam az ajtót Michael előtt vagy ilyesmi... Sajnos valami volt a pályán, nem is tudom, mi, talán valami fehér holmi.

 

 

Nürburgring:

- Michael Schumacher: A fele verseny alatt megszereztem azt a hézagot, ami a nyeréshez kellett... Hirtelen egyfajta oldalirányban vettem észre Webbert. Egyenesen belémrepült, de szerencsére tudtam egy ajtót nyitni.

 

 

Monaco:

- Trulli: Hiába volt Michael a pályán, nem nyerhetett volna, mert ő csak vezette a versenyt... Jenson bezárta a hézagot kettőnk közt.
- Barrichello: Esélyt kaptam arra, hogy lassabban haladjak, egyszerűen a fal mellett, és próbáltam látni valamit, mert nagyon rázott a kocsi, és a kerék időnként be-bekaptak.

 

 

Barcelona:

- Michael Schumacher: Igazándiból a pálya jobb végét akartam megfogni.
- Sato: Személyes szempontomból azt gondolom, hogy ilyen helyre kerülni igazán nagyon boldog élmény.

 

 

San Marino:

- Michael Schumacher: Végül is sikerült tartanunk az ütemet, és Jenson kicsit visszaesett az ütemétől... Mindenképpen akartam tartani a kapcsolatot Jenson-nel, és ez sikerült is.
- Button: Az ütemem az első néhány körben nagyon boldoggá tett.

 

 

Bahrain:

- Michael Schumacher: Nagyon óvatosan, hajszálon kellett vezetni... Alig tudtam fékezni, mert a fékezés szélén voltam.

 

 

Kuala Lumpur:

- Riporter: A második helyen Juan-Pablo Montoya, aki ma huszonkettedszer nyert.

 

 

Melbourne:

- Riporter: Kívülről benézve tökéletes verseny volt ez.

 

 

 

2003

 

Suzuka:

- Riporter: Rubens, bejőve ide, meg kellett nyerned ezt a versenyt... Kimi, csaknem!
- Barrichello: Számomra megnyerni ezt a versenyt, ez nagyon büszke emberré tesz.

 

 

Indianapolis:

- Riporter: Nem nézett ki jól az első körökben a nedvességben, de végül is nagyszerűen nyertél.
- Michael Schumacher: Heinz-Herald nagyszerűt dobott, nagyszerűen működött, az egyetlen volt, aki jót döntött.
- Frentzen: A dobogós helyezést nem is terveztük ebben az évben rendszeres célnak... Nagyszerűen éreztem magam, és igazán aggódtam egy kicsit, amikor arra gondoltam, hogy a második vagy harmadik helyen végezhetünk a dobogón ezen a futamon.

 

 

Monza:

- Riporter: A vége felé elég sorsdöntő győzelemnek bizonyult számodra, de a nyitókör is elég emlékezetes volt... Juan-Pablo, azt hiszem, elég jó dolog volt az első kör!
- Michael Schumacher: Azt hiszem, az egyik legnagyobb a pályámon ez a mai... Nyilvánvalóan vezettünk, és a végső fázisban még a második szakasz is elfogadható volt, de egy kis hézagot sikerült nyitnunk, mert a dolgok egyszerűen helyreálltak... Az a benyomásunk, hogy a lenyomóerő, tehát a letapadós pályák jobbat tesznek nekünk, de más tényezők is vannak, amik belejátszanak.
- Barrichello: Trulli úgy gondolta, hogy le akar előzni, sőt talán Michaelt is le akarja előzni... A dolgok a második gumikészletem után csökkentették a versenyképességemet... A tempóm nem volt olyan gyors, elég jó volt arra, hogy Kimit lehagyjam, de ezt tettem csak.

 

 

Hungaroring:

- Riporter: Juan-Pablo, az indulásnál vesztettél a helyzetedben Michael-hez képest... Fernando, minden pillanat elmúltával arra gondolsz, hogy mi történt veled, de most mire gondolsz?
- Alonso: Nagyon fontos volt a verseny szempontjából az első néhány kör, és nagyon erősen előjöttem, és igyekeztem tartani az előnyt, és tulajdonképpen a végén elég lassan nyertem meg a versenyt.

- Raikkonen: Nagyon boldog vagyok az eredménnyel és a 2. helyemmel, főleg a 7. helyhez képest, és azt hiszem, ez a bajnokságból is jól felhozott.
- Montoya: Igen, nem is tudtam elhinni, aztán kiengedtem, és mindenki egyszerűen elment, és nem is voltam sehol egy ideig, és aztán Ralf mögé kerültem, és aztán sikerült előjönnöm, és az előzés elég nehéz volt, tehát kicsit előre mozogtam, és erőltetnem kellett, és mindenképpen a leggyorsabb kocsink volt egy ideig, és a verseny leggyorsabb körét Kimi produkálta, de ettől eltekintve nagyon jól ment, és tíz körrel ezelőtt volt egy probléma, aztán visszahúzódtam, és igyekeztem egyenesen jönni a kanyarba, ott egyszerűen kipörögtem... Az 1-es körben próbáltam belül elmenni Michael mellett, és teljesen rám állította a kocsit, kicsit meg is döbbentem.

 

 

Hockenheim:

- Riporter: Sok nyomás ért külső forrásokból is.
- Coulthard: Nagyon nehéz volt tartani az ütemet a kocsik mögött, különösen, amikor egyedül voltam, és megpróbáltam megakadályozni Michaelt, és amikor Michael leelőzte Jarnot, és én meg tudtam előzni, akkor kicsit problémás volt, de a következő kanyarban már rendben volt... Meglehetősen érdekes módon a pálya felülete nem volt következetes... Sajnos kicsi kosz került a gumira, és kicsit túlcsúsztam Michael-ön, és nyilvánvalóan jött és tartotta a frontot, ami nem tartott végül is igazán vissza engem a pályán, de neki koszosak voltak a gumiai, és végül is a jobb tapadása miatt le tudtam hagyni.

- Montoya: Azt hiszem, nagyon messziről jöttünk Monaco óta... Nagyon fontos, hogy pontokat szerezzünk, még akkor is, ha nem nyerünk, mert legalább második legyek, mert minden versenyen ott kell lenni, jöhet az is, hogy Michael el, ugyanis például Michael nagyon is másdiknak látszott, aztán egyszerre csak defektet kapott.

 

 

Silverstone:

- Riporter: Rubens, határozottan megnyerted a versenyt!

 

 

Magny-cours:

- Montoya: Valami probléma volt a kormánnyal, és kicsit nehézkedtem, de végül is Ralf mögött jöttem ki, és úgy helyeztem el magam, hogy utána kezdtem nyomni és erőltetni, és ugyanabban az ütemben akartam menni mint ő, de ő nagyon ráerősített, és a legvégéig majdnam vele voltam, de az utolsó előtti körökben aztán kicsit leszakadtam, így van ez.
- Michael Schumacher: Abban reménykedtünk, hogy a mi gumiaink együtt maradnak, és tartják azt az ütemet, amit én tartottam, és ez azzal az előnnyel járt számunkra, hogy le tudtuk hagyni Kimit egy kicsit.

 

 

Nürburgring:  

- Barrichello: Csalódott vagyok, hogy Juan-Pablo leelőzött a boxutcában, de ez történhetett. Az üzemanyagom is kevés lett, a kocsi ettől jobbra fordult, de nem tudtam előre menni többé, tehát egyszerűen helyeznünk kellett magamat.

 

 

Montreal:  

- Michael Schumacher: Nem tudtuk teljesen kierőltetni, ami a kocsiban volt, csak tartottuk a helyünket, és a kiállások során, vagyis azon a részen, amikor kezdtem egy kicsit tágítani a hézagot köztünk, alapvetően igen, nagyon kényes és szoros verseny volt, ahogy te mondtad is.
- Ralf Schumacher: A versenyt kicsit megnehezítette az elején, mert a kamera is ütötte időnként a fejemet, úgyhogy kicsit riasztó volt a dolog.

 

 

Monaco:  

- Riporter: Mondd, milyen nyomást gyakorolt rád Kimi az utolsó fázisban?
- Montoya: Hát, a legkeményebb nyomást tulajdonképpen a kiállás előtt produkálta Kimi, mert tovább tartott neki mint nekem, és úgy gondoltam, hogy körülbelül négy és fél kör alatt kiállok, de végül is be kellett állnom, és sikerült előtte kijönnöm a kiállásból, és azt mondtam, hogy vigyem végig a meccset, ahogy tudom... Amikor a verseny indult, Ralf úgy döntött, hogy nagyobb nyomást gyakorol, és tudtam, hogy igyekeznem kell, aztán jól megvoltam... Amikor az ember egy ilyen nehéz versenyen kap esélyt arra, hogy nyer, hiszen legutóbb egyszerűen eladtam a dolgot, nagy nyomás van rajtam, hogy ne csináljak semmi hibát... Nagyon boldog vagyok, egyszerűen nem is valóságos a dolog.
- Raikkonen: Hát, nem nagy szerencsém volt a második helyről való indulással. A verseny kicsit csak abból állt, hogy követtem Montoyát.

 

Tárhely - Domain - VPS - Szerver hosting